החל משנת 2023 ישראלים יצטרכו ויזה לצרפת!

ויזה לצרפת

במשך שנים רבות וארוכות היינו רגילים לנסוע לצרפת מתי שרצינו, כמה שרצינו, ולא נדרשנו לבקש ויזה לצרפת או להציג אשרת כניסה. צרפת היתה ועדיין, אחת המדינות הכי פופולאריות ואהובות על תיירים מישראל. מדי שנה מבקרים בה ישראלים רבים, בין אם זה בפריז ובין אם זה בחבלי ארץ אחרים במדינה. יש מי שמגיע אליה לחופשה ויש מי שמגיע אליה לצרכים אחרים. 

בשנת 2023 כל זה עומד להשתנות במקצת. ישראלים עדיין יוכלו לטוס ולנפוש בצרפת, סביר להניח שהיא עדיין תהווה מוקד משיכה בקרב ישראלים רבים, צעירים ומבוגרים, ניתן גם להניח שרבים יבקשו לבקר בה לא רק לצורכי חופשה ונופש אלא גם לצרכים אחרים. העניין הוא שמשהו ישתנה בשנת 2023. 

בשנה זו תיכנס לתוקף מערכת ETIAS. מערכת אשר נועדה לספק מערך ביקורת טוב יותר על כל מי שנכנס למדינות אירופה ובפרט לצרפת. לכן כל ישראלי שירצה לבקר במדינה יצטרך לקבל אשרת כניסה למדינה. 

מה זו מערכת ETIAS וכיצד היא תשפיע על ישראלים שרוצים לבקר בצרפת?

בעקבות משבר המהגרים שחווה אירופה, הוחלט שבשנת 2023 (אחרי עיכובים ודחיות) לייצר מערכת דומה לזו שיש במדינות אחרות בעולם, אשר תאלץ כל תייר הרוצה להיכנס אל מדינות החברות באמנת שנגן, צרפת ביניהן, לבקש אשרת כניסה אשר תאפשר לו לשהות במדינה במשך 90 יום רצוף. בשביל לקבל את אשרת הכניסה יש לענות על מספר שאלות, הן כאלה הקשורות לסטטוס אישי והן כאלה הקשורות להיבטים פליליים, ביטחוניים ואחרים. 

לכן כל ישראלי שירצה לנפוש בצרפת החל משנת 2023, יצטרך לקחת בחשבון שיהיה עליו להוציא אשרת כניסה לפני כן, אחרת הוא לא יוכל לעבור ולהיכנס בגבולות צרפת.

 

לעוד מידע בנושא, בקרו באתר etiasvisa.co.il

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מגשרת
גישור, הוא הליך בו הצדדים דנים בסכסוכיהם בסיוע אדם חסר פניות, המסייע להם להגיע להסדר. זו עשויה להיות...
קרא עוד »
מרץ 11, 2021
עורך דין בנתניה – כך תדעו אל מי לפנות
מעוניינים למצוא שירותיו של עורך דין בנתניה אשר יסייע לכם להתמודד עם התסבוכת המשפטית שלכם ולעשות זאת...
קרא עוד »
מרץ 06, 2021
ההשפעה המהדהדת של הוצאת ספרים משפטית
כשנווטים את תחום הספרות המשפטית, מבינים במהירות את ההשפעה העמוקה של טקסטים אלה על היבטים רבים של...
קרא עוד »
אוג 23, 2023