גירושין בצל הקורונה – עורך דין בייטל עונה על השאלות

עורך דין בייטל

בזמן שנגיף הקורונה משתולל בעולם, הוא לוקח איתו אנשים רבים ויקרים. יחד עם זאת, הקורונה לא מפספסת שום הזדמנות כדי להפריד בין בני זוג. בריבות הן דבר שבשגרה בזמן לחוץ זה ואם זה הולך לכיוון של גירושים, נראה שתצטרכו עורך דין.

גירושין בצל הקורונה – עורך דין בייטל עונה על השאלות

עורך דין זיו בייטל הוא אחד מעורכי הדין הטובים ביותר בארץ לענייני גירושין. בזמן הקורונה, רבים פונים אליו כדי לנהל א עניינם אצלו. הוא מוכשר מאוד ומקצוען מהמעלה הראשונה. במאמר זה,] יענה עורך דין בייטל על שאלות נפוצות בענייני גירושין.

כמה זמן לוקחת הליך הגירושין?

מסתבר שלכל זוג יש את הזמן שלו בניהול סדרת המפגשים לפני ההכרעה במתן הגט. יש זוגות שמחפשים להתגרש כמה שיותר מהר ואחרים, אחרי מנסים למשוך את הזמן כדי שאולי הצד השני יתעשת ויישנה את דרכו.

איך למצוא את עורך הדין הטוב ביותר?

כדי למצוא את עורך הדין הטוב ביותר לענייני גירושין או גם בעינייני צוואה או ירושה, עליכם לברר אצל בני המשפחה וחברים קרובים, אצלם תוכלו לבדוק האם עורך דין זה או אחר הוא טוב לניהול מערכת גירושין. כך תוכלו גם לקבל עליו חוות דעת אמינה.

תיאור התפקיד והמיומנויות הנדרשים

בעת סיום הנישואין יש להתייחס להיבטים משפטיים רבים. עורך דין לגירושין אחראי על חלוקת הנכסים והחובות בין בני זוג. אם ישנם ילדים מעורבים, עורך דין לגירושין מסייע בקביעת התנאים למשמורת ילדים ומזונות ילדים.

נדרש מחקר יסודי, על מנת לאסוף ראיות תומכות בכל מקרה ומקרה. יש לגבש ניירת מפורטת ולהגיש אותה לבית המשפט המתעדת את הראיות בצורה נכונה.

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פעולות איבה בתביעות: מה שאתה חייב לדעת
בתחום תביעות הביטוח, לעתים קרובות פעולות איבה עלולות לארוב מתחת לפני השטח, מוכנות לשבש את התהליך החלק...
קרא עוד »
נוב 26, 2023
כיצד עו"ד תעבורה יכול לעזור לכם
רבים מאיתנו לא תמיד שמים לב לחוקי הנסיעה, כאשר אנו נוסעים לעבודה או בדרך לאסוף את הילדים מהגן. ועדיין,...
קרא עוד »
אוג 10, 2020
נוטריון לאנגלית – אתם תזדקקו לשירות הזה
הרבה תושבים מתעניינים בלימודים בחו"ל, וזאת הסיבה לזה שיש ביקוש משמעותי לשירות של משרדי עורכי דין...
קרא עוד »
נוב 27, 2019