מתי נזדקק לעורך דין פלילי

עורך דין פלילי

 

ישנם מצבים בחיים שנזדקק לעורך דין פלילי. זה יכול להיות מסיבות רבות שלא בהכרח קשורות אליכם באופן ישיר.

מתי נזדקק לעורך דין פלילי? 

כאשר אתה מואשם בפשע כלשהו, ​​ההשלכות יכולות להיות חמורות. לעתים קרובות כדאי להתייעץ עם עורכת דין פלילית או עורך דין, כדי שיוכלו להעריך את המקרה שלך ולייעץ לך כיצד להמשיך לפעול. 

פעמים רבות עורכי דין פליליים יכולים להתמחות בעניינים שונים העשויים להועיל לך ולמקרה שלך. לפני שאתה מתקשר עם עורך דין, אתה רוצה לדעת קצת יותר למה לצפות.

מה עורך דין פלילי עושה? 

עורכי דין פליליים, ייצגו אותך אם אתה מואשם באחת משתי הקטגוריות של המשפט הפלילי: מעשי עוולה ועבירות. מעשי עוולה הם אישומים פחות חמורים העלול לגרום למאסר של פחות משנה או לקנס.

בבעיות חמורות יותר, אם יימצאו אשמים בהם כמובן, יכול בסופו של דבר אדם להגיע אף לכלא ליותר משנה או לעמוד לעונשים הרבה יותר כבדים שלא כדאי לאף אדם לחוות במשך חייו.

כמה עולה עורך דין פלילי?

עורכי דין פליליים גובים שכר טרחה קבוע או לפי שעת עבודה הקבועה אצלם. סכום זה המשולם לעורך דין, הוא שכר טרחה המשולם מראש אשר לאחר מכן, יופנה כלפי מעלה את מה שאתה חייב לעורך הדין. המחירים ישתנו בהתאם לחומרת החיובים ואף למקום מגוריכם, לכן הקפידו לנהל משא ומתן על מחיר מראש.

איך לבחור עו"ד? 

סמוך על רגשותיך. איך עורך הדין הפוטנציאלי גורם לך להרגיש כשאתם משוחחים על המקרה שלך למשל במהלך חקירה במשטרה. אתה רוצה מישהו שישמש כיועץ שלך, יסביר לך את האפשרויות שלך ואז יאפשר לך לבחור כיוון מסוים. אם עורך הדין שלך גורם לך לאי נוחות או לוחץ עליך לקבל החלטה, בחר במישהו אחר.

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי לוקח אחריות על תאונות בשטח ציבורי?
מדיניותן של חברות הביטוח במקרים של תאונות, בין אם הן מתרחשות על הכביש ובין אם הן מתרחשות במקומות...
קרא עוד »
נוב 19, 2019
תאונה בדרך לעבודה
כולנו מודעים לזכויות שיש לנו בכל מקרה אשר בו אנחנו מוצאים את עצמינו נפגעים בגין תאונת עבודה. לא מדובר...
קרא עוד »
יונ 10, 2020
מה הן ההשלכות של פסילת ספרים במס הכנסה? 
מי שיש לו עסק חדש או ותיק - יודע כי עם רשויות המס - לא מתעסקים! ובכול זאת ישנו מי ש'מנסה את מזלו' ומנהל את...
קרא עוד »
נוב 24, 2019