מה חשוב לברר לפני שפונים אל נוטריון?

נוטריו

שירותי נוטריון נצרכים לכל אחד ואחד מפעם לפעם. רכישת נכס, לימודים בחו"ל, ירושה, שותפות וכדומה. אם אתם עומדים מול צורך כזה חשוב שתדעו – יש אנשי מקצוע רבים אשר מספקים מענה בתחום, ולכם חשוב לברר ולוודא כי אתם פונים אל נוטריון שיוכל לספק לכם מענה הולם ומשביע רצון.

על מה חשוב לברר?

  • יעילות עבודה – לרוב לקוחות זקוקים לשירות נוטריון בתקופה בה הם מקדמים תהליך. הוצאת אזרחות, רכישת נכס וכדומה. כדי לא לגרום לעיכובים מיותרים חשוב מאוד כי הנוטריון אליו אתם פונים יספק לכם שירות יעיל ומהיר. שיבין מהו הצורך ויבצע את משימתו תוך זמן קצר.
  • זמינות – אינכם אמורים להמתין ימים ושבועות עד שנוטריון יתפנה אליכם. הוא נותן השירות ואתם הלקוחות אמורים לקבל מענה מהיר וזמין. אתרו איש מקצוע זמין אשר יוכל לקבל אתכם בימים הקרובים ויספק לכם את המענה הנדרש לכם במועד.
  • מחירים – לשירותי נוטריון יש מחירון. מדובר על מחירון מחייב אשר נקבע על ידי תקנות הנוטריונים וכל הנוטריונים גובים שכר טרחה בהתאם לכך. המחירון מתעדכן אחת לשנה. אם כי כמובן שעליכם לוודא כי אתם פונים אל איש מקצוע הגון אשר אינו מוצא כיצד לגבות מכם סכום גבוה יותר.
  • אדיבות – גם אם מדובר על פעולה פשוטה כמו חתימה או אישור, חשוב לבחור נוטריון שיהיה לכם נעים לשהות במחציתו. נוטריון נעים שיחה שמכבד אתכם מספק לכם את השירות בהרגשה טובה ובאווירה נעימה.
  • שירות – ניתן לקצר את הדרך ולקבל את השירות הנדרש בלי לטרוח מידי הרבה סביב העניין. לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים לתרגם מסמך. בשיטה הישנה יהיה עליכם לפנות אל הנוטריון ולהציג בפניו את המסמך. לאחר ביצוע העבודה יהיה עליכם לחזור אליו בשנית כדי להסדיר תשלום ולקבל לידיכם את המסמך. כדי לחסוך לכם זמן ונסיעות יש כיום משרדי נוטריונים אשר מציעים שירות נהדר. אתם שולחים את מהמסך בפקס או במייל, כאשר המסמך שלכם מוכן אתם נקראים להגיע לקבל אותו. כך אתם חוסכים זמן של נסיעות.
  • קבילות – בעניין תרגום מסמכים ואפוסטיל חשוב לברר כי הנוטריון אליו אתם פונים יוכל לספק לכם תרגום בשפה המסוימת הנדרשת לכם. כמו כן יש לוודא כי האישורים שלו תקפים מול הגורמים בפניהם אמורים המסמכים להיות מוצגים.

לשביעות רצונכם המלאה

ניתן לומר שכאשר אדם מברר על נותן השירות, ובוחר אותו על פי הקריטריונים שלו הוא לרוב יהיה שבע רצון מהמענה שהוא יקבל. וזה נכון גם לתחום זה. במידה והצלחתם לאתר נוטריון מקצועי אשר עונה על הדרישות אתם עתידם להיות מרוצים משירות מעולה וביצוע יעיל של הפעולה הרצויה לכם. לרוב תוכלו לקבל המלצה ממכרים או ידידים בדבר נוטריון מקצועי שעושה היטב את העבודה ומשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר.

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים עורך דין תאונות דרכים
בחירת עורך דין, היא לא תמיד דבר קל אך היא הכרחית. בין אם אנחנו צריכים מישהו שייצג אותנו מול הרשויות,...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
בדיקת בקשה לצו ירושה
בדיקת צו ירושה היא בדיקה שיש להגיש לרשם הירושות וזאת בהתאם למקום המגורים של הנפטר. כאשר מגישים את...
קרא עוד »
נוב 18, 2021
הגעת לגיל 40 עם הורות משתופת זה עוד לא מאוחר
גיל 40 הוא אבן דרך עבור רבים. זו תקופה שבה אנשים הגיעו לחצי הדרך של חייהם, והם לא מבוגרים מכדי להיות...
קרא עוד »
פבר 08, 2023