כיצד עו"ד תעבורה יכול לעזור לכם

עו"ד תעבורה

רבים מאיתנו לא תמיד שמים לב לחוקי הנסיעה, כאשר אנו נוסעים לעבודה או בדרך לאסוף את הילדים מהגן. ועדיין, לא תמיד הדו"ח שקיבלנו באמת מצדיק אותו. במצב כזה, עו"ד תעבורה יוכל להיות שם בשבילנו.

כיצד עו"ד תעבורה יכול לעזור לכם

אם קיבלתם דו"ח שנראה לכם לא תקין או שהתקבל שלא לפי העבירה שכביכול ביצעתם, או אם רכבכם ורישיונכם נשלל, תמיד יש מה לעשות בנידון. בין אם אתם נהגים חדשים או וותיקים, התייעצו עם עו"ד תעבורה שהוא גם עורך דין נהיגה בשכרות במקרה הצורך שיכווין אתכם איך וכיצד לפעול.

האם אפשר לבטל דו"ח תנועה?

עבור רוב האנשים שמקבלים דוח תנועה, זה קצת יותר מאשר אי נוחות מעצבנת. הם מקללים את מזלם הרע ומשלמים את הקנס לפני שהם ממשיכים בחייהם. אם כבר יש לכם הרבה עבירות תנועה או עבירות אחרות ברשומות המשטרה, תוכלו להילחם בהם בצורה חוקים.

אתם יכולים להילחם בדו"ח תנועה בבית המשפט. כדי שיהיה לכם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח, כדאי מאוד שתמצאו עורך דין לענייני תעבורה שיכול לעזור. מכיוון שהם מכירים את החוק מבפנים ומבחוץ, יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו קנס מופחת או אפילו את ביטולו המלא.

איך עובדים עורכי דין לתעבורה?

בעוד שחלקם עשויים לעבוד גם כעורך דין לתאונות דרכים, רוב עורכי הדין שעוסקים בתעבורה, מקדישים לזה את כל זמנם. מכיוון שהתיקים אינם מורכבים כמו תיקי המשפט הפלילי, הם מסתיימים גם במהירות.

כמה עולה עורך דין לתעבורה?

זה משתנה בין פירמה לחברה אחרת, אך רבים מהם מציעים התחייבות להחזר כספי אם הם לא מצליחים לבטל לכם את הדו"ח או לפחות להפחית ממנו סכום נכבד ומשמעותי כלשהו.

עוד מידע בנושא תמצאו באתר של עו"ד ערן עקרוואי

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עו"ד פשיטת רגל – כל מה שצריך לדעת
פשיטת רגל היא אחד התהליכים המורכבים ביותר הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית. לכן, קל מאוד לעשות...
קרא עוד »
אוג 18, 2021
רישיון להקמת חברת אשראי
רישיון להקמת חברת אשראי הוא מסמך שהוציא המדינה המאפשר לאדם או לחברה להקים ולנהל חברת אשראי משלהם....
קרא עוד »
ינו 25, 2023
גרימת מוות ברשלנות זה יכול לקרות לכל אחד
כאשר מדובר על מקרה של גרימת מוות ברשלנות, רוב האנשים מאמינים כי מדובר על עבירה שכלל אינה קשורה אליהם...
קרא עוד »
יול 07, 2020