עורך דין פלילי

עורך דין פלילי הוא אדם העוסק בעריכת דין בתחום המשפט הפלילי והוא בעל רישיון לעסוק בעריכת דין בתחום שיפוט מסוים.. תפקידו של עורך דין פלילי הוא לספק ייעוץ וייצוג משפטי לאנשים המואשמים או חשודים בביצוע פשעים.

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לספק ייעוץ וייצוג משפטי לאנשים המואשמים או חשודים בביצוע פשעים. עורכי דין פליליים אחראים גם להגן על לקוחותיהם במהלך ההליך המשפטי, לנהל משא ומתן על הסדרי טיעון וייצוג נאשמים בערעורים.

עבודתו של עורך דין פלילי עשויה להיות מלחיצה מאוד שכן הוא חייב להתמודד עם היבטים רבים ושונים של מערכת המשפט, לרבות חקירות משטרה, הליכים בבית המשפט, הסדר טיעון, דיונים בגזר הדין וערעורים.

איך למצוא עורך דין פלילי מומלץ

תהליך מציאת עורך דין פלילי מומלץ אינו קל. זה דורש הרבה מחקר וזמן כדי למצוא את עורך הדין המתאים לתיק שלך. ישנן דרכים רבות למצוא עורך דין פלילי מומלץ, אך הדרך היעילה ביותר היא לשאול אנשים שאתה מכיר שחוו חוויות דומות.

כמו שאמרנו, ראשית, אתה יכול לבקש המלצות מחברים ובני משפחה. זוהי הדרך האמינה ביותר למצוא עורך דין פלילי מומלץ כי הם מכירים אותך יותר מכל אחד אחר והם יוכלו להמליץ על מישהו שיתאים ביותר לצרכיך.

שנית, אתה יכול לחפש באינטרנט (ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש השונים) ביקורות של עורכי דין. חוות דעת אלו יתנו לך מושג מה חוו אנשים אחרים עם עורך הדין המדובר והאם הם היו מרוצים או לא מרוצים מהשירותים שלהם.

חשוב לזכור שהתחום הפלילי הוא תחום מאוד רחב וישנם הרבה תתי סעיפים ותתי נושאים בתחום הפלילי ולא כל עורך דין פלילי עוסק בכל התחומים, ולכן חשוב מאוד לוודא שעורך הדין שאתם מעוניינים בשירותיו אכן עוסק באותו תחום פלילי שאתם זקוקים בו ייעוץ משפטי.

מחפשים עוד גירושין? היכנסו >>

 

דיני נזיקין כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם ניתן לכפות בדיקת אבהות?
נתחיל מהסוף ונבהיר כי על פי התיקון לחוק מידע גנטי משנת 2008, בית המשפט רשאי לכפות בדיקת אבהות על אף...
קרא עוד »
דצמ 24, 2020
נוטריון בהרצליה – מהיר ומקצועי
משרדו של עו"ד רם אפרתי מציע מגוון שירותים בהם שירותי נוטריון בהרצליה. אנשי המקצוע המועסקים במשרד...
קרא עוד »
אוק 29, 2023
עו"ד תאונות תלמידים באילת – יש מה לעשות!
ילדים הם שובבים והשובבות שלהם, לא פעם גורמת להם להיפצע. בין אם זה תוך כדי הפסקה בבית הספר, בטיולים שאלו...
קרא עוד »
יונ 23, 2021